AKU MENYESAL !
Tuesday, 16 June 2015 | 17:18 | 0 comments



Assalammualaikum , hari yg sgt menyedihkan bagi eywa , sedih yg teramatlah sedih stelah brapa tau

n d bahagiakan , d sayang d cinta oleh lelaki yg kita sayang cintakan telah menipu dan mendustakan c

inta ini, ya Allah kuatkan hambamu menempuh kesakitan hati ini yg telah lama tidak merasa kepatah

an hati yg teruk melanda ini. Sampai hati ririe buat eywa bgni , sakit nya tu tau kebenaran , tau kecura

ngan mu, lihat bahagia mu bersama org lain , sedangkan aku d sini sakit derita menangis meihat kau 

bahagia . Mmg btul la apa yg aku dapat rasakan perubahan mu yg makin ketara shinggala aku dapt ta

u sndri , silap ku tlmpau pcya kau sayang and cinta kau, tp sokay aku tau Allah ada rancangan yg bai

k and ada yg lebih baik dari dirimu untukku yg lagi layak untukku , terima kasih utk segala, terima ka

sih menyedarkan aku untuk tidak akan kembali ke pangkuan mu lagi . Kau siasiakan sayang cinta yg 

spenuh nya aku beri, asal kau tau bumi ni beputar aku yakin kau akan rasa apa yg kau buat dgn aku ni

 , kau akan rasa , aku pcya karma . Bukan mau mndoakan yg xbaik cuma wait n see , berbahagia la be

rsama insan baru mu . Terimakasih untuk segalanya . smoga trus kuat eywa . you can do it ! huuu 

SUMPAH AKU MENYESAL !