girlfriend saya .
Thursday, 18 July 2013 | 09:52 | 0 comments
hyee , hyee , hello , ASSALAMMUALAIKUM ,  sekian lama aku mninggal kan dunia blog kini aku kmbali beraksi , smua suda aku tukang  dan bgni laa jadinyaa , blog yg biasa2 jaa , cuma guna blogskin ,sng ja , copy dan paste . cuma perlu edit2  yg mna perlu . ada sedikit sbnyak nak cerita la psal bff aku yg skrg ada yg berpisah , bukan berpisah pisah pisah , cuma semua sedang mngejar cita2 masing smbung study kecuali aku yg masi bambong , yg ongkoss d rumaa seja . nampak gambar kat bawaaa , gambar kmi smua yg paling latest laa taun ni , jarang suda bjmpaa . okee2 , kitaa pegi ke pic laa yaa , setiap pic ada ceritaanyaa . nak share laa sikit2 . hihik . sorry laa yaa aku mals mau bgi ayat canggih2 ni sbb aku bukan budak sastera , so ayat tungang tbalik . bha2 , lets read . hehe :*


bukan senang untuk kmi bekumpul lengkap b'6 , tpi syukur haritu dapat jua smua bkumpul , sempat take pic, biar pun ada masalah time tu , sumpahh , syukur sngat timeee tu . mau nangis pun ada cuz masalah yg dak d undang tu dtg . 


and thiss , mereka laa yg skrg masi sama2 , ninik nama yg aku bgi pggil taun lalu skrg suda melekat sma diaa ,. kizkiz , nama iqa yg aku pula bgi klau kmi suda bmention dan bgtu juga dia yg pggil aku cincin . ada maksud d sebalik nama2 kmi . and kaka yg selalu nasihat aku untuk tdk pegi ke #@%$^  thats name oso aku yg pggil2 , smpai skrg dia mmg kaka , kaka kdua slepas fara . aku mmg suka bgi nama sama org . hahaha . best kan dorg masi sama2 . hee . :'D


gambar d atas dan d bawa ni paling last jalan sama dorg , tidak b6 , hnya b'3 , toyaa bsoknyaa p shah alam dan smbung study d unisel . paling jauh , dan susa mau jumpaa. rayaa ni baru jumpaa . 

toya buyat hafiz ajid , semua satu kelas kecuali buyat tp satu tusyen , ajid time ni datang sama mamynya tp dia bgi tggal mamy nya d dalam mkn sndri  p tmpat kami . hahaha . lucu der ajid , jahat . hhahah


fara dan toyaaaa , faraa skg smbung study d politeknik kota kinabalu , dorg dua jaa la ni yg merantau . itu laa yg aku maksud kan perpisahan kami , hahaha . tpi kmi nda pisah bhaa . watsapp group kan adaaa . kmi bjmpaa d snaa jaa hari2 . hehew . bulan bintang fav lagu genk kmi . smua suka tgok bulan , biarpun kami jauh tpi tetap jufga dekat d hati . hahaa . .huaa , sumpahh . rinduu dorg smuaa . hmmm ./ arap2 dapat buka puasaa sama2 dan raya sama2 . hehe . iloveyougirlfriend ! muahhh !