woo ^^
Thursday, 12 April 2012 | 20:44 | 0 comments

hello im homee ~ okeey nak ceta pasall balik tadi , hiuhiu, kmarin kan agak bacat sama c bapa , adakah d limpas'y anak ny ni, dak di nmpk ny aku d tepi2 menunggu dia.. eshh2, so aku kol c mama ckap c  bapa kasi tggal aku , then mama suru aku kol c bapa , then aku ckap aku xada nomb ny , twus c mama sindir nomb dady sndri pun xdaa , hahay, tggu punya tggu , gol keeper llki p panggil aku sama budak2 yg ddk d ctuh, dia ckp cgu suh bkmpul d ujung stesen bas kk, so p laa , bagi2 ic , then budak2 lagi yg bikin bacat ni p olok2 aku , suda la panas bikin panas lagi, penat btul aku , sngat mngantok belak sama c bapa lambat btul .. huu , sklai ny 15, 20 minit gtuh laa datang c bapa mngambil aku , pas2 aku angkat la barang q , dngan mukak bacat , twus c bapa cakap saya lupa bha , then saya diam2 jaa . hoho,,
tapi2 kan time dlm pejalanan mau pulng tu c bapa limpas abc , twuz aku ckap, "huuu , hauss ny , mau makan abc bha , twuzz c bapa diam2 , aku harap sngat tu c bapa mau bawa aku p abc d highway tu, skli'y d limpas ny jaa , hampaaa -__- , pastu heran aku bapa p brhenti parking d belakang toto ka stc tu , aku pkir dia mau p sna , skli ny dia suh aku trun , twuz aku ikut laa dia dari blkng heran gila aku daktau dia mau p mna , hahay , aku tnya laa dia , p mna ni , eshh , suda la panas , twus dia ckap , mau mkan ais kan sini laa , aww, twuzz snyum lebar aku , aku bantah laagi aku ckap essh, bgus lagi d abc highway sna sdap lagi maaka motif bab budak handball time tu mau p sna , hhaa , tpi dak kesampain juak . hhay , skli ny masuk d kdai tu , dak tau kdai apa tu pkok'y d barisan kodak tu la , skli ny masuk , ada suara pssst2x , sma aku , skli tgok blkng rupa'y dorg lulu sama syikin , woo, kmi pun cerita la pasl handball , dotdotdot, smpai laa abc special q sama roti secial q . asehh  ,, perghh , punyaa laa nikmat minum abc time2 panass grrr , skli ny dorg lulu mau balik suda , time tu pelayan ckap amoy ah , itu kmu pnya suda bayar hah .. truss heran c bapa , twuz aku ckap laa , kawan saya bayar tadi ,, c bapa pun diam laa . twuz kmi pun p pakwel ad aku mau bli barang sikit ,..  hhaa. tapi2 sdap btul tu abc .. huaa .. yummy .. k k , mau tidu balik .. byee pyee ^^